Neil Kraft o vodě VOSS

Neil Kraft o vodě VOSS

Interview s Neilem Kraftem, návrhářem, který vytvořil tvar lahve pro vodu VOSS.

Unikátní lahev byla nápadem Neila Krafta, bývalého kreativního ředitele Calvin Klein. „Využili jsme hloubku našich zkušeností v pochopení toho, jak vytvořit osobnosti, která se odlišuje v průběhu celého zážitku a odráží skutečnou podstatu značky,“ Neil Kraft.

Obalový design pro obchodování nahoru

Na trhu si spotřebitel z velké části vybírá hodnotu nebo střední kategorie značky, balení se stala nezbytnou součástí obchodního jevu. Výrobci se snaží využít jednoho společného trendu. Mnozí lidé chtějí, aby se jejich řivot jim jejich život něco přinesl a proto využívají těchto sofistikovaných a charakteristických výrobků. Jedním z hlavních cílů společnosti VOSS bylo, aby se z vody stal luxusní předmět, který budete chtít. Pokud se v obchodním domě podíváte do regálu, tak uvidíte, že jsou všechny lahve stejné. S výjimkou prémiové vody VOSS, Evian nebo vody Fidži.

Hodnotit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *